Φιλική Ιστοσελίδα

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

Λίγα λόγια για εμένα

Posted by Betman on 17:32


Λίγα λόγια για εμένα,

Οι στοιχηματικές - επενδυτικές μου ανησυχίες ξεκίνησαν την  προηγούμενη δεκαετία, όταν δεν  ήταν ακόμη σε ισχύ το στοίχημα στην Ελλάδα . Είμαι λάτρης της στατιστικής και αυτό με βοήθησε πάρα πολύ στην πορεία μου έως τώρα στα στοιχηματικά – επενδυτικά δρώμενα . Είμαι φανατικός οπαδός του ρητού ''there is safety in numbers'' με ότι αυτό συνεπάγεται . Ποτέ μου δεν αντιμετώπισα το στοιχηματισμό γεγονότων ως τζόγο , γι' αυτό άλλωστε έχω φτάσει σε σημείο να μπορώ να ζω καλά μόνο από τα έσοδα που απορρέουν  των στοιχηματικών – επενδυτικών προγραμμάτων μου . Μετά από επιτυχημένη παρουσία σε διάφορα ιστολόγια και ιστοσελίδες , με πιο πρόσφατη την παρουσία μου για ένα χρόνο στο www.betxl.gr αποφάσισα να κάνω το μεγάλο βήμα και να φτιάξω επιτέλους τη δική μου στέγη . Μια ιστοσελίδα στην οποία θα διαπιστώσετε το μεράκι που έχω γι' αυτό που κάνω.

Όπως ανέφερα, είμαι λάτρης της στατιστικής και η αγάπη μου για το αντικείμενο αυτό το οποίο συνδέεται άμεσα με τα στοιχηματικά – επενδυτικά δρώμενα (όποιος διαφωνεί προφανώς είναι αφελής) με έχει βοηθήσει να αντιμετωπίσω αρκετές δύσκολες καταστάσεις στο παρελθόν  . Πρέπει να γνωρίζουμε ευθύς εξ' αρχής ότι όταν στρίβουμε ένα νόμισμα έχουμε πιθανότητα 50% να ''βρούμε'' αν θα είναι κορόνα ή γράμματα . Τώρα αν υπάρξει ένα σερι εμφάνισης πχ. κορόνα , αυτό από μόνο του το γεγονός θα διορθωθεί με την εμφάνιση ενός σερί γράμματα στο άμμεσο μέλλον . Το ίδιο συμβαίνει και με τους αγώνες ποδοσφαίρου .  Κρατώντας στατιστικά από το 2000 στο κουπόνι της ελληνικής στοιχηματικής εταιρίας διαπιστώνω το αυτονόητο . Τα τρία σημεία «1-Χ-2» επαλληθεύονται στο απόλυτο ποσοστό του 33,33% ! Όπως καταλαβαίνετε στην ιστοσελίδα μου θα βρείτε επιλογές βγαλμένες μέσα από στατιστικές επαληθεύσεις προκειμένου να αποκομμίσουμε όλοι ένα ικανοποιητικό εισόδημα κάθε χρόνο .

Στην ιστοσελίδα μου www.theoriginalbetman.com θα βρείτε προτάσεις και άρθρα από τον αληθινό betman που κυκλοφορεί σε σοβαρά στοιχηματικά – επενδυτικά – οικονομικά στέκια . Αυτή η διευκρίνηση προς αποφυγή παρεξήγησης από τους διάφορους κομήτες που ζήλεψαν τη δόξα και τις επιτυχίες μου και θέλησαν να χρησιμοποιήσουν το επενδυτικό όνομά μου για να αυξήσουν την επισκεψιμότητα των ιστοσελίδων των .

Κύρια μου επενδυτική ενασχόληση είναι το ποδόσφαιρο και η καλαθοσφαίριση (μπασκετ) στα οποία στηρίζονται οι επιλογές και τα επενδυτικά μου προγράμματα . Πρόσφατο επενδυτικό πρόγραμμα μου το οποίο είχαν  την τύχη να ακολουθήσουν οι επισκέπτες του betxl.gr με αφετηρία τις 17.12.2010 και λήξη 29.08.2011 με αρχικό αληθινό κεφάλαιο 4000 € έδωσε 1167 € καθαρά κέρδη . Το ποσοστό επιτυχίας μου ανήλθε σε 67,19% με 385 επιτυχημένες κινήσεις σε σύνολο 573 επιλογών . Στο τωρινό μου επενδυτικό πρόγραμμα θα διαπιστώσετε ότι τα ποσοστά επιτυχίας μου θα ξεπεράσουν  το 72% και φυσικά τα κέρδη θα είναι σαφώς μεγαλύτερα .

Κάτι πολύ σημαντικό το οποίο θα ήθελα να αναφέρω είναι ότι ακολουθώ πρώτος εγώ τις προτάσεις που θα δείτε και θα ακολουθήσετε από αυτήν εδώ την ιστοσελίδα . Δεν θέλω να αναλωθώ σε προτάσεις οι οποίες θα μου φέρουν επισκέψεις μεν αλλά θα σας βοηθήσουν να καταστραφείτε οικονομικά . Οι καιροί είναι δύσκολοι και δεν θα ήθελα να έχω το κρίμα όλων όσων έχασαν τα χρήματα τους ακολουθώντας τις προτάσεις μου . Αν θελήσετε να βοηθήσετε την προσπάθεια εμού και των λοιπών συνεργατών μου, μπορείτε απλά να κλικάρετε τις διαφημίσεις που αναρτώνται στην ιστοσελίδα μου και μόνο .

Γνώμη μου μετά από 15 χρόνια ενασχόλησης με το εν λόγω αντικείμενο του διαδικτυακού τζόγου αν θέλετε , αν και δεν μου αρέσει και δεν με εκφράζει αυτός ο όρος , είναι ότι και σε αυτό το αντικείμενο όπως και σε κάθε τι που κάνουμε σε αυτή τη ζωή αν υπάρχει αγάπη και μεράκι μπορούμε να τα καταφέρουμε . Στο χέρι μας είναι να παλέψουμε το καθετι ώστε να ανταμοιφθούμε .

Να μας έχει όλους ο Θεός καλά.
betman

Για οποιαδήποτε διευκρίνηση , σχόλια , ερωτήσεις μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο theoriginalbetman@gmail.com ή στο facebook στο http://www.facebook.com/theoriginalbetman & στο http://www.facebook.com/pages/theoriginalbetman/264532373568112

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site

 
  • CONTRA.gr

    SPORT 24.gr

  • NEWS 24|7

    newsbeast.gr - Κεντρική Ροή

  • Hitstat

    Kill Spam!

  • Συνολικές προβολές σελίδας

    Επισκέπτες

    Αναγνώστες